8 תשובות
מדדת עם נעליים?
כי את אוכלת ביום
אולי המשקל לא מרגיש טוב צריכה להחליף
אנונימית
מדדת עכשיו עם בגדים?

כי אולי מדדת עם בגדים כבדים ואז זה אוביאסלי מכביד
אנונימית
בבוקר זה אחרי שהאוכל התעקל בגוף אז את שוקלת פחות ויכול להיות שעכשיו את אחריי אוכל אז המשקל שלך גבוה יותר
L_E
כי את אכלת ושתית. האוכל עדיין לא סיים להתעכל. בגלל זה נשקלים רק בבוקר ולא בערב.
שואל השאלה:
לא נשקלתי עם נעליים ולא עם בגדים כבדים.
אנונימית
את בטח אכלת והאוכל עדיין לא התעכל חכי למחר בבוקר וגם אם זה לא ישתנה הכל בסדר