9 תשובות
כן קורה
שואל השאלה:
אכלתי בבוקר יוגורט 0% עם קצת פירות
ובערב דג סלמון בלי שמן בתנור עם סלט קטן בצד
אכלתי בבוקר יוגורט 0% עם קצת פירות
ובערב דג סלמון בלי שמן בתנור עם סלט קטן בצד
אנונימית
שואל השאלה:
וסלט פירות בערב
וסלט פירות בערב
אנונימית
המים מעלים במשקל, אלה נוזלים
עדיף לשקול תצמך בבוקר ובכללי תני לגוף שלך קצת זמן מזה שעשית ספורט
שואל השאלה:
עדיין מה קילו וחצי?
עדיין מה קילו וחצי?
אנונימית
כן כי אכלת והכל
זה נורמלי כי בבוקר הגוף ריק מאוכל ונוזלים שמנפחים אותו
בערב תמיד שוקלים יותר
באותו הנושא: