3 תשובות
שואל השאלה:
לא אבל זה לא יעזור, אני מכירה את עצמי באמת טוב ואני מוכנה לעשות את זה רק איך שאני מוכנה לא יעזור לאחרים להגיד לי איך להחלים
אנונימית
זה לא קצת מתיש, זה מתיש מאוד
ואני גם מניחה שההפרעות אכילה התחילו מהספירת קלוריות( תקני אותי אם אני טועה)
תראי, זה בסדר לספור קלוריות כל עוד זה לא בצורה אובססיבית
אנונימית
את מקבלת עזרה מקצועית?
אנונימית