6 תשובות
סושי
והכל יהיה טוב זה רק תקופות
והכל יהיה טוב זה רק תקופות
גלידה
לפעמים צריך לפרוק קצת הכל בסדר
לפעמים צריך לפרוק קצת הכל בסדר
המבורגר, ותמיד יש תקופות הרומונאליות כאלה, תדברי עם חברים ותזנחי את דעתך או תאכלי הרבהה ותראי טלויזיה
המבורגר בקל למרות שאחרי זה מרגישה רע על זה שאכלתי כי זה משמין
אוכל אכיל
הכל בסדר... זה יעבור ואז יהיה יותר טוב
הכל בסדר... זה יעבור ואז יהיה יותר טוב
פילמני(מאכל רוסי)
בסוף הכל יהיה בסדר , אם דלת נסגרת לך בפרצוף תחפשי מסביבך מפתח לדלת אחרת.
"הדברים הכי לא צפויים קורים בזמן לא צפוי"
בסוף הכל יהיה בסדר , אם דלת נסגרת לך בפרצוף תחפשי מסביבך מפתח לדלת אחרת.
"הדברים הכי לא צפויים קורים בזמן לא צפוי"
באותו הנושא: