4 תשובות
הכל יעבור הכל זה ירידות לשם עליות .
את לא צריכה שאפחד יאהב אותך תאהבי את עצמך את יפה מושלמת כמו שאת
אני בטוחה שאוהבים אותך גם אני לפעמיים חושבת שלא אוהבים אותי ואז אני מבינה שטעיתי
אני אוהבת אותך למרות שאין לי מושג מי את ואם באלך תשלחי הודעה :)
ברגע שתאהבי ותעריכי את עצמך
כל העולם יאהב אותך
ותאמיני לי שזה נכון
ואת לא צריכה שמישהו יאהב אותך כי מי שאוהב אותך, אוהב אותך בגלל מי שאת ולא כי את רצית שיאהב אותך מבינה

ואני בטוחה שההורים שלך אוהבים אותך
וגם האחים שלך
וגם אני
ואולי את לא שמה לב אבל יש את אלוקים שהוא בחיים לא יעזוב אותך
והוא אוהב אותך יותר מכל אחד אחר

אני ממליצה לך אם קשה לך לדבר על זה עם אנשים
כי את חושבת שלא אוהבים אותך
לכי למקום שקט תפרקי את הכל לה' נכון הוא לא עונה לך
אבל את מרגישה שיש מישהו שמקשיב לך בלי תנאים
והוא יתן לך אהבה וישלח לך אנשים שיאהבו אותך
בהצלחה ואוהבת אותך