13 תשובות
שואל השאלה:
אני תמיד מחפשת ומדברת גם עם אנשים שהקשר נותק.. כאילו מגיע למצב שאני מציעה לאנשים שלא דיברנו שנים להיפגש.. אף אחד לא רוצה..
אני תמיד מחפשת ומדברת גם עם אנשים שהקשר נותק.. כאילו מגיע למצב שאני מציעה לאנשים שלא דיברנו שנים להיפגש.. אף אחד לא רוצה..
אנונימית
אוף אולי תנסי להגיד לה שאת ממש רוצה להיפגש איתה כי לא ראית אותה מלא זמן ותגידי לה שאת בטוחה שיהיה לכן כיף כשתיפגשו וסופסוף תוכלו לעשות דברים שלא עשיתן ביחד מלא זמן אבל פליז אל תבכי
שואל השאלה:
כן פשוט יש ככ הרבה חבורות ונוצר מצב שאני הייתי עם הרבה חבורות ואיפשהו נשארתי בינהם וכולם עזבו אז נשארתי לבד כזה..
כן פשוט יש ככ הרבה חבורות ונוצר מצב שאני הייתי עם הרבה חבורות ואיפשהו נשארתי בינהם וכולם עזבו אז נשארתי לבד כזה..
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לה כבר מאתמול בלילה שאלתי אותה תמיד אני מנסה לשכנע אותה זה כזה מרגיש שאפילו החברה הכי טובה שלי לא רוצה אותי
אמרתי לה כבר מאתמול בלילה שאלתי אותה תמיד אני מנסה לשכנע אותה זה כזה מרגיש שאפילו החברה הכי טובה שלי לא רוצה אותי
אנונימית
בטוח יש לך עוד אנשים שאת יכולה להיפגש איתם, אולי במקום חברות תיפגשי עם משפחה? עם בנות דודות או בני דודים שלך שלפחות תיפגשי עם מישהו
שואל השאלה:
אין לי משפחה בגילי.. הם גם לא בעיר שלי.. אוף תמיד אין לי עם מי לצאת ואז אני מחליטה לצאת לבד ומפחדת או בוכה
אין לי משפחה בגילי.. הם גם לא בעיר שלי.. אוף תמיד אין לי עם מי לצאת ואז אני מחליטה לצאת לבד ומפחדת או בוכה
אנונימית
אולי תעשי יום כיף עם ההורים שלך?
שואל השאלה:
הם בבידוד..
הם בבידוד..
אנונימית
אה אוף אין לי יותר רעיונות סליחה סליחה אם יהיה לי רעיון אני אכתוב לך
שואל השאלה:
לא צריך להצטער תודה רבה
לא צריך להצטער תודה רבה
אנונימית
תנסי ללכת לחוגים ולהתנדב
אל תבכיי, אבל את יכולה אולי לחפש עוד חברות שיוכלו וירצו להיפגש איתך
שואל השאלה:
אין לי חברות אחרות :(
אין לי חברות אחרות :(
אנונימית
באותו הנושא: