5 תשובות
כן בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
כדאי למשוך עכשיו (4,100) או לחכות לגיל 21 ולקבל 5,600 ?
כדאי למשוך עכשיו (4,100) או לחכות לגיל 21 ולקבל 5,600 ?
אנונימי
לחכות
אנונימית
אם אני לא טועה מופקדים רק עוד 510 שקל בגיל 21 וזהו, לא עוד 51 כל חודש כמו עד גיל 18.
ממליץ להתקשר לביטוח לאומי לברר, הניסוח באתר שלהם לא הכי ברור.
המלצה שלי היא להשתמש בכסף הזה לרישיון, אם יש לך אפשרות להתחיל את תהליך הרישיון עכשיו אז תוציא את הכסף עכשיו.
ממליץ להתקשר לביטוח לאומי לברר, הניסוח באתר שלהם לא הכי ברור.
המלצה שלי היא להשתמש בכסף הזה לרישיון, אם יש לך אפשרות להתחיל את תהליך הרישיון עכשיו אז תוציא את הכסף עכשיו.
שואל השאלה:
תודה תותחים
תודה תותחים
אנונימי
באותו הנושא: