5 תשובות
כן כי הוא באמת גיי (בסדרה)
אז סביר שהוא יתאהב באחד הנערים החדשים כי זה לא סביר שהוא פתאום יתחיל לצאת עם דסטין או משהו...
כן זה היה ברור
... אהבתי
כן זה היה ברור שהוא יהיה גיי כל הסדרה רמזו את זה וגם הוא היחיד שלא הייתה לו חברה ואפילו מייק אמר שזאת לא אשמתו שהוא אוהב בנים כשוויל רצה לשחק מבוכים ודרקונים ומייק רב עם אל
אנונימי
נראלי שהוא יהיה גיי ..
מהתחלה הוא היה נראה גיי