תשובה אחת
יצא לי לקרוא את הראשון, די אהבתי
עמוק, יש בו קטעים כואבים
יכול להיות שידפוק קצת את המוח
לא כזה קשה לקריאה, אם אהבת את התקציר.. תזמיני.
עמוק, יש בו קטעים כואבים
יכול להיות שידפוק קצת את המוח
לא כזה קשה לקריאה, אם אהבת את התקציר.. תזמיני.
באותו הנושא: