תשובה אחת
יצא לי לקרוא את הראשון, די אהבתי
עמוק, יש בו קטעים כואבים
יכול להיות שידפוק קצת את המוח
לא כזה קשה לקריאה, אם אהבת את התקציר.. תזמיני.