5 תשובות
שואל השאלה:
^בגלל קטעים מיניים?
אנונימית
קראתי את כל הסדרה , מטורף , מותח ורומנטי. ממש יפה. אהבתי ממש.
אבל יש לו אזהרת קריאה ומומלץ לקרוא אותו מעל 18
היי אני צריכה פרח
מבחינתי הוא היה די קשוח אבל לא היה לי קשה לקרוא אותו , זה ממש תלוי.
אזהרה: ספר זה מכיל תיאורים גרפיים אפלים ותכנים קשים אחרים, ואינו מומלץ לקוראים מתחת לגיל 18.

זה מה שרשום בתחילת הספר אלימות , התעללויות וכו