6 תשובות
יכול להיות שאני כותב שטויות אבל לדעתי כדאי לחכות במיוחד שאת בת 13
מספרים
תספרי להורים שלך אני בטוחה שאפילו שהם הומופובים בסוף הם טמיד חוזרים על 4 לילדים שלהם
ואני מקווה שיקבלו אותך לפחות כמה אנשים מימהם
תספרי להם, אבל בדרך קלילה. לדוגמה תנסי לפתח דמיון להבין מאיפה נובעת הומופוביה ואז תגידי שאת חלק מהקהילה
זה מה שאני הייתי עושה בכל אופן הם ההורים שלך בטוחה שיהיה בסדר:)))
זה מה שאני הייתי עושה בכל אופן הם ההורים שלך בטוחה שיהיה בסדר:)))
לדעתי כדאי לך לחכות. בגיל הזה אתה מאוד מבולבל מבחינה מינית ויש מצב שתרגישי אחרת מתיישהו ואני לא חושבת שאת רוצה לחזור בך במשהו כזה.
בכל מקרה לא יקרה כלום אם תחכי כמה שנים. ואם את ממש רוצה לספר למישהו את יכולה לשתף חברה או משהו.
בכל מקרה לא יקרה כלום אם תחכי כמה שנים. ואם את ממש רוצה לספר למישהו את יכולה לשתף חברה או משהו.
אנונימית