35 תשובות
כי אכפת לו ממנה
כי הוא לא רוצה לפגוע בה
אנונימית
כי הוא לא יכול להתחייב אליה/ בקטע עם מישהי אחרת.
כי הוא מתוסבך
כי הוא לא מרגיש את מה שאת חושבת
כי הוא לא טוב בלשמור על קשרים ארוכים ומחייבים
כי הוא הולך לפגוע בה...
גם אם היא חשובה לו.
גם אם היא חשובה לו.
אנונימית
כי הוא לא רוצה לפגוע בך
כי הוא כנראה יפגע בה
כי הוא לא סומך על עצמו להחזיק קשר יציב
כי אכפת לו מהרגשות שלה והוא לא רוצה שהיא תפגע.
כי הוא לא רוצה לפגוע בה... זה פשוט מאוד גברים הם יצורים פשוטים אין מסר חבוי פה
כי יש אבל אחרי ה"אני לא רוצה לפגוע בך" וזה אבל שיפגע בך
כי הוא חושב/יודע שהוא הולך לפגוע בה
בין אם זה בגלל אינטרס כלשהו למשהו שזה לא בהחלטתו או באפשרותו לשנות
בין אם זה בגלל אינטרס כלשהו למשהו שזה לא בהחלטתו או באפשרותו לשנות
אנונימית
כי הוא לא רוצה לפגוע
כי הוא לא רוצה לפגוע בה, שמחתי לעזור.
או שהוא מסתיר משהו
אומנם אני בת אבל אמרתי את זה כי היה לי קשה להיפרד ממנו ואני שונאת לפגוע באנשים שלא עשו לי כלום אז אמרתי ככה
זה תלוי על מה הוא אמר את זה
בדיוק זה תלוי על מה הוא אמר את זה, הרי אתם לא יכולים לזרוק דברים וסתם לומר מה זה אומר, צריך לדבר מה נאמר לפני ככה נדע מה ההקשר. גם אם לא נאמר כלום זה נותן הרבה, רק צריך עוד פרטים ומידע
כי הוא לא רוצה לפגוע בה
"החיים יותר פשוטים ממה שאתם חושבים, תחשבו פשוט"
"החיים יותר פשוטים ממה שאתם חושבים, תחשבו פשוט"
למה שלא יגיד? רוב האנשים לא רוצים לפגוע באחרים, לפעמים מתוך אכפתיות לאדם שהם מדברים אליו ולפעמים פשוט כי הם לא אוהבים לפגוע באחרים גם אם הם שונאים את הבן אדם. זה יכול להאמר בממש הרבה הקשרים וכוונות. אבל כן אפשר להניח הנחת מוצא שיש סיבה כלשהי שהבחורה הזו עלולה להיפגע והוא חושש מהאפשרות הזו.
הוא דואג לה ולא רוצה לגרום לה כל רע אפילו שלא מתכוון
כי הוא עומד לפגוע בה
אולי יש לו קצת בעיות עצבים
תשאלי אותו
תשאלי אותו
כי הוא ערפד
כי הוא דפוק
למה הרבה מהתגובות אם לא הרוב אומרות שהגבר לא במצב להחזיק קשר או בקשר עם מישהי אחרת, לא ברור העניין.
בכל אופן..
כשמישהו אומר שהוא לא רוצה לפגוע זה כי הוא לא רוצה לפגוע. אולי זה כי הוא רואה את הבחורה בחברה טובה ולא בת זוג
אולי הוא לא אוהב אותה.
יכולות להיות לזה המון סיבות.
שורה תחתונה זה כי הוא לא רוצה לפגוע וכן אכפת לו מהבחורה
בכל אופן..
כשמישהו אומר שהוא לא רוצה לפגוע זה כי הוא לא רוצה לפגוע. אולי זה כי הוא רואה את הבחורה בחברה טובה ולא בת זוג
אולי הוא לא אוהב אותה.
יכולות להיות לזה המון סיבות.
שורה תחתונה זה כי הוא לא רוצה לפגוע וכן אכפת לו מהבחורה
למה לחפש משמעות נסתרת? כשאני אומר את זה אני מתכוון לזה
למה המינוס? אני מתכוון לזה לעומת אחרים
למה המינוס? אני מתכוון לזה לעומת אחרים
כי הוא לא רוצה לפגוע בה?
הוא לא רציני ולא מחפש קשר מחייב ורציני לטווח ארוך והוא יודע שאת כן והוא לא רוצה שתיפגעי כי הוא יודע שיש לך רגשות אליו
הוא מפחד לאבד אותה
כי אכפת לו
מאיזה נתון שאת אמרת הוא אמר לך את זה לא הבנתי מה השאלה כאן, זה תלוי בסיטואציה והסיבה שהוא אמר את זה
כי הוא לא רוצה לפגוע
באותו הנושא: