9 תשובות
כי הוא נסיך.
כי אכפת לו ממנה טולי אוהב או מחבב או סתם באה לו טוב
קצת סותר, את לא חושבת?
אם אכפת לו ממנה, למה שיפגע בה מלכתחילה?
מעבר לכך, כנראה הוא חושב שהוא לא מספיק טוב בשבילה או שהוא מסתיר משהו.
אם אכפת לו ממנה, למה שיפגע בה מלכתחילה?
מעבר לכך, כנראה הוא חושב שהוא לא מספיק טוב בשבילה או שהוא מסתיר משהו.
מה? לא נראה לי הבנתי את השאלה מה הבעיה בזה? כנראה הוא אוהב אותה ולא רוצה לפגוע בה
כי אכפת לו ממנה והוא לא רוצה לפגוע בה..?
אם מישהו רשם לך את זה תשמרי עליו הוא באמת אוהב אותך
אתה מהאנשים שלא שמים מסיכה "כי זה רק שפעת קלה וזה לא פוגע בי" ו "רואים לה את הברך! היא מבקשת את זה" למה שלא תפגע בבחורה? למה שתפגע? למה שיהיה לך אכפת ממנה? כי היא בן אדם.
כל כך הרבה מטומטמים שם בחוץ...
כל כך הרבה מטומטמים שם בחוץ...
כי הוא מרגיש קרוב אליה ושהיא אליו
כי יש לו רגשות רומנטיים כלפיה
זה יכול להיות מאלף סיבות
כי יש לו רגשות רומנטיים כלפיה
זה יכול להיות מאלף סיבות
אנונימית
בכללי אני לא ארצה לפגוע באף בחורה בין אם אכפת לי ממנה או לא
לפי דעתי זה אמור להיות סטנדרט, לא משהו מיוחד שאם אכפת לך ממנה אז אתה לא רוצה לפגוע בה, אתה לא אמור לפגוע בה מלכתחילה ;-; לפחות ככה אני חושב
לפי דעתי זה אמור להיות סטנדרט, לא משהו מיוחד שאם אכפת לך ממנה אז אתה לא רוצה לפגוע בה, אתה לא אמור לפגוע בה מלכתחילה ;-; לפחות ככה אני חושב
באותו הנושא: