התחברות הרשמה

איך זה הגיוני שבחור ינתק קשר עם בחורה יגיד לה שהוא לא בעניין שלה

וכעבור 4 חודשים ישלח לה הודעה ב 3 בלילה איפה את בלי סימן שאלה, הוא בעצמו אמר תשחררי, מה יש לו ממנה ? מה הוא רוצה?
23 בספטמבר 2021, 22:06
התאהבותבחורותאיך יודעיםניתוק קשריםמה זה    
3 תשובות
פיצול אישיות קל
S
Shelly.12
שמעי 4 חודשים זה הרבה זמן זה יכול להשתנות
י
ילדה חסרת טאקט
כנראה פיצול אישיות קל
א
אשתו של השטן
באותו הנושא:
בחורה יפה עם 100 עוקבים, הגיוני או מתחזה
איך זה הגיוני שבחור יגיד למישהי תשחררי אני לא בעניין שלך ינתק קשר איתה
למה שבחור יגיד לבחורה אני לא רוצה לפגוע בך ?
רבתי עם בחורה, הגיוני מה שהיא אמרה לי?
זה הגיוני שבחור יגיד לי את ממש יפה וחמודה אבל אני לא מעוניין בך?
הגיוני שבנים יתחילו עם בחורה רק בגלל
הגיוני שאני בחורה בגובה 1.78 ולא מרגישה גבוהה?
הגיוני שבחור עובד בעבודה פיזית קשה אז לבד נהיה לו שרירים וחזה בלי מכון כושר?
הגיוני שבחורה יכולה להשתכר
זה נראה לכם הגיוני שבחורה יפה לא מוצאת חבר
הגיוני שבחור שהבין שהוא אוהב מישהי...