8 תשובות
למה שלא יהיה לך כיף?
שואל השאלה:
כי כדור גורם לי להיות עצבנית, דיכאונית וחסרת סבלנות
אנונימי
נופ, גם לי יש וואו היא קשה כל כך שזה מחרפןן!!
אבל יום אחד בלי לימודים זה דבר טוב, אתה במילא תהיה כנראה עייף מת מהטיול (תהנה!!)
אה זאת בת, סליחה! היה כתוב אנונימי ריפ
ואם תיקחי אחרי היום שדה,
אי אפשר כי זה גורם להפרעות בשינה
תופעות לוואי זה דבר מעצבן מאוד
אז תלוי מה את לומדת אל תוותרי על מתמטיקנ אנגלית מדעי המחשב פיזיקה