119 תשובות
כןכן
כן
אין שאלה בכלל, ברור שכן
כן וכן
כן וכן
ברורר
בטח אבל הייתי שמחה להיות גם חצי ערבייה

תצאו עליי כמה שבא לכם
לא מגדיר את עצמי כיהודי
כן
כן הכי גאה בעולם
יהודי משהו משהו גאה
לא
אני יהודיה גאה (:
כן..כן...כן....כן...ועוד פעם כן.
על שתי השאלות.
ומי שלא אני מרחמת עליו כי זה המקום שאתה שייך ולדעתי זה אותו רעיון של התכחשות למשפחה שלך אם לא!
כן
לא גאה בזה, זה לא שהתאמצתי להשיג את הלאום הזה או משהו
אנונימית
לא וכן
אנונימי
כן וכן
כן, ויש בזה מקור לגאווה מסוימת, בהתחשב ביהודיםה משפיעים בעולם. אבל אני לא אוהב שאנשים משוויצים בזה כאילו זה משהו שהם השיגו. אם מישהו אחר שקשור אליך חכם או מוצלחזה לא הופך אותך לחכם או למוצלח...
כן וכן
כן ותאמת שלא יודע
כאילו אנלא מתבייש בזה
אבל לא ממש יודע מזה להיות גאה בזה
לא יצא לי להיות באינטראקציה יותר מדי עם אנשים לא יהודים וכשכן לא כל רגע אמרתי להם

האהא אני יהודי האהא אני יותר טוב...

אשמח לפירוט על המינוס חחח
כן, כי זה אומר שהקב"ה (ישתבח שמו לעד!) בחר בי. במיוחד שהוא בחר בי גם ככהן.
כן ומאוד !
דת לא, לאום כן אין לי מה לעשות עם זה
ולא, פשוט נולדתי כזה, לא רואה שום סיבה להתגאות בפרט כזה
כן כן
כן כן
כן
חד משמעית כן!
אני יהודיה גאה ומתגאה!
עם ישראל חי חבריםם
אני לא מאמין בדת, אבל אני לא מתכחש או מתבייש בעובדה שאני יהודי.. אני גאה
גאה בכם שאתם גאים
אנונימית
אני לא מקטלג את עצמי כיהודי ולא.
לא כזה משנה לי ... אני חושב שיש דתות יותר מעניינות בתור אחד שקרא גם את את התנך גם את הקוראן וגם את הברית החדשה , לדעתי דתות מונוטיאסטיות הן דיי משעממות
כן וכן
יהודי כן, אני מאוד גאה, לא בכך שאני יהודי (חיחי הבנתם את המשחק מילים כאן? כי כאילו אני להטב אה אה, סליחה אני מטומטם) אממ כן נראלי אני גאה בזה שאני יהודי, לא שיש במה להתגאות כן? זה לא שזכיתי בזה כפרס
לא
מי שלא מבין מה יש לו ביד שימכור את הזהב שיש לו בעד נייר טואלט וחאלס
אנונימית
כן וכן
ולהוא מלמעלה מה הקשר שאתה להטב? גם אני להטבית ואין קשר בכלל כאילו מה
אנונימית
איזה זהב בדיוק?
כעע אללה
כן ולא יודע אם גאה אני פשוט סבבה עם זה, יש חלקים שאני אוהב ביהדות ויש כאלה שלא.
היהדות זה הזהב והכפירה וחוסר גאווה זה הנייר טואלט לאלו שלא הבינו!
אנונימית
מה זהב ביהדות?
אני כופר כי אין שום דבר טוב ביהדות.
כן אין סיבה לא להיות גאים. אנחנו העם הנבחר שסבל לאורך כל הדורות שלו עד שהייתה מדינת ישראל ,והיהודים שהיו גרים בחול עלו לארץ היהודית היחידה ולכן אין למה להיות לא גאים במי שאנחנו ומה שהשגנו - מדינה, בית לאומי ליהודים.
למרות שעדיין קיים אנטישמיות ושנאה כלפי יהודים ללא סיבה- אנחנו צריכים לעמוד גאים במי שאנחנו.
כןכן:)
אם לא הבנת אין טעם להסביר שוב פעם למישהו עם מח פיסטוק...סורי על התבטאות
אנונימית
כן למה לא יש מלא אנשים שרוצים לגור בישראל ולא יכולים
כן. אני לא יודעת אם גאה זו המילה. אבל מרגישה שייכת כן. אבל אני אוהבת גם לאומים אחרים. אבל אין ספק שהלאום שלנו הוא אחד הטובים ביותר.
אני נוצרייה ואני גאה להיות נוצרייה ❤
על מה המינוס יגזענים זה הדת שלי . איכ
כן וכן
מה זהב ביהדות? שאלה פשוטה.

חוץ מזה, העובדה שהשתמשת באד הומינם מוכיח שאת לא בן אדם אינטיליגנטי במיוחד..

באמת, מה זהב ביהדות?
ברור
כן ברור יהודיה גאה
ברור שאני גאה להיות יהודי
תשאל את כל אלו שכותבים 'ברור'
חברים במה אתם גאים??
בטח, מאוד.
והתפעלתי לטובה מרוב המגיבים כאן
אני הכי גאה שיש
כן
לא, אני נוצרייה
אני רוצה לראות אם יהיו לי עכשיו מינוסים

אני מתה באמת עושים מינוסים על זה שנולדתי לדת מסויימת
אנונימית
כן ברורר מה אני אמיר חצרוני
אנונימית
חד משמעית
כן וכן
אני גאה רצח בזה שאני יהודי
האמת את רוצה לראות בקטע של מצפה לזה או סתם???
אנונימית
אני לא יהודיה
אבל זאת דת יפיפה!!
חחח המינוסים כי אמרתי שאני לא יהודיה? קצת מביך הייתי אומרת
כן. (בלאום, לא בדת.)
לא אכפת לי. לא התאמצתי כדי להשיג את זה וזה לא נותן לי הרבה.
לול, אני רוצה לראותם במדינה אחרת גאים בהיותם ''יהודים"'.

המבחן היותר האמיתי, זה להיות גאה בלהיות יהודי מחוץ למדינת היהודים. בתוך ''החממה'', זה נחמד.
כן וכן
כן וכן חדמש
אני כותב מדוכא מבטא ופותר מנוקה וסותר כל שוטר לא מוכה מנקב ולוקה מנקר ומוכר מבקר ולכן לא מוסר לכל סייר מנסר מלווה מאשר ללא פייר והפריים מלפף והכיף לא יחף
אני יהודיה ואני כן מתגאה בזה.
ברור אין פה שאלה ביכלל
אני יהודיה ואני גאה בזה זה הדת שלי החינוך שלי האמונה שלי וישראל זה העם קדוש
יהודית גאה!
כן אני יהודי ואני גאה בזה
כן וכן, אני לא חושבת שאני צריכה להתבייש או משהו.
כן ומה ישלי כבר להתגאות
אני אתאיסט, ואם מישהו ינסה לקרוא לי יהודי אני אנתק קשר.
אין לכם משהו יותר טוב לעשות מאשר לעשות מינוסים לתשובה לגיטימית?
כןן ברור
כן ומאוד
כן וכן
זה שכתב שהוא שונא יהודים
אם אתה שונא יהודים מה אתה עושה בארץ שרובה יהודים ובאתר שרובו יהודים?
ומדבר את השפה של היהודים?
החברים היהודים שלך יודעים שאתה שונא אותם?
כל היהודים שאיי פעם עזרו לך או אמרו לך שלום יודעים שאתה שונא אותם רק כי הם יהודים למרות שלא עשו לך שום דבר רע?
מה אתה שונא אנשים כי הם יהודים, מה אתה היטלר 0.2? היטלר לא נתפס כאדם מלבב
ואם היו שונאים אותך רק בגלל שאתה לובש מעיל בחורף זה נראה לך שפוי? מה זה השנאת חינם הזאת לשנוא מישהו כי הוא משהו שלא קשור להתנהגות שלו או לאופי שלו ולמה שהוא עושה לך או לא, קצת חשיבה.

זה "שלא מקטלג את עצמו כיהודי" אתה יהודי אם אתה רוצה או לא, כמו שערבי הוא ערבי אם הוא רוצה או לא, מה אתה מתבייש במה שאתה, ואם היו שונאים בעולם אנשים עם שיער חום ונגיד ויש לך שיער חום היית אומר "אני לא מקטלג את עצמי כאחד עם שיער חום" במקום לתת לאנטישמים להכתיב לך את החיים אל תתכחש למי שאתה.
על פי מה שאתה מאמין אני יהודי,
כי יהודי זה דת, ערבי זה מוצא.
אין לי שום דבר במשותף עם היהודים חוץ מהשפה, אפשר להגיד שאני ישראלי, לא יהודי.
נאגיי, אתה חושב שאין יהודים בחוץ לארץ שגאים בזה שהם יהודים? האמן לי שלא חסר. הם, לעומתך, יודעים להעריך את המתנה הגדולה שנתן להם הקב"ה.
יהודי גאה
לא יהודיה
כן יהודיה, לא רואה במה להתגאות
נולדתי לזה לא בחרתי
ואני אתאיסטית ככה שדתות לא מעניינות אותי
כןן ביגלל שהסלבס האהובים עליי יהודיםם
נואה שנאפ
פין וולפהארד
ג'ייק דילן גרייזר
מאוד מאוד מאוד
כן וכן לחלוטין לגמרי במאת אחוזים
כן ולא; עם של תאבי בצע, שקרנים ועזי פנים (ואומר לכם את זה בתור יהודי).
אנונימי
אני חצי נוצריה וחצי עיראקית
אבל לא יודעת אם אני אוהבת את המדינה
כי בחיים לא הייתי במדינה אחרת, נולדתי כאן
אנונימית
יהודי וגאה בתור זה שאני יהודי אמיתי - שומר תורה ומצוות "כִּי אִם בְּזֹאת יִתְהַלֵּל הַמִּתְהַלֵּל הַשְׂכֵּל וְיָדֹעַ אוֹתִי כִּי אֲנִי יְהוָה עֹשֶׂה חֶסֶד מִשְׁפָּט וּצְדָקָה בָּאָרֶץ כִּי בְאֵלֶּה חָפַצְתִּי נְאֻם יְהוָה.".
אנונימי
^^נצרות זה דת, לא לאום..
אנונימי
לא יהודיה ולא אוהבת את ארץ ולא את אנשים אבל זה מה יש וגם אני לא מאמין באילוהים
אנונימית
כן, וכן(?) אני מניחה,
לא חושבת שיש לי על מה להיות גאה, זה נורמלי..
אין מה להיות גאה ואין מה להפך.
I:
הכי גאה בעולם, הדבר הכי טוב שיש לי בחיים האלה
אנונימית, מה הקשר אם לא התאמצת כדי להשיג את זה? הגאווה אמורה להיות גם מהמקום שאת מרגישה ברת מזל שאת דווקא נולדת להיות יהודיה ואז את גאה בזה, ויש הרבה על מה להתגאות ולהרגיש ברת מזל.
^ לא סתם מזל, אלא שהקב"ה בחר בנו.
כן ולא למה שאני אשמח שאני חלק מעם של אנלפבתים המכים איש את רעהו עם כיסאות כתר בימית 2000
אנונימי
כן וברור שכן!
אני לא מאמינה אבל כן יהודיה ואין סיבה שאהיה "גאה" להיות יהודיה.
אני יהודיה פשוט, זה לא איזה הישג משמעותי.
^^^ אני לא נושמת זה בול
כן וכן!!