31 תשובות
כן
כן
גאה ומאושרת
מאוד.
אני לא מאוד מרגיש מחובר לדת, אני לא מאמין ואני מרגיש גם שהיא לא משהו שחשוב לי למשל בחגים. אני לא מתבייש בדת אבל זה לא שאני מתגאה בזה, הדת שלי היא רק כי ההורים שלי יהודים, אני לא מרגיש חיבור לדת.
עריכה- על מה המינוסים? רציני כאילו? בגלל שלא מסכימים איתכם?
עריכה- על מה המינוסים? רציני כאילו? בגלל שלא מסכימים איתכם?
אנונימי
כן
את לא בחמות זה רק ב'ישראל'
כןן
אני מרגיש בדיוק כמו האנונימי שמעל בננה , וכרגע טוב לי להיות אפתאיסט...
(על מה המינוסים?! קשה לכם לכבד אותי כפי שאני? כי כשאתם כותבים שאתם מתגאים בכך אז אני גם מכבד ולא עושה לכם מינוס על התגובה)
(על מה המינוסים?! קשה לכם לכבד אותי כפי שאני? כי כשאתם כותבים שאתם מתגאים בכך אז אני גם מכבד ולא עושה לכם מינוס על התגובה)
ברור!
כן מאוד
יאס
יאס
כמובן
אני לא ממש מחוברת לדת ואני גם דיי מתביישת בה אבל אני מכבדת דתיים ושיהנו להם וזה אבל אני כן גאה להיות ישראלית
יהודי כן ישראלי לא
אנונימי
הכי גאה שיש.
מאוד, זכות גדולה. זה אומר שהקב"ה בחר בי.
אנונימי
כמובן זו זכות שהיא גאווה
לא גאה להיות חלק מ*דת* כלשהי, אני אתאיסטית וכל העניין הזה של דתות מיותר מבחינתי.
גאה להיות יהודית?
לא במיוחד.
גאה להיות יהודית?
לא במיוחד.
ברור !
ברור פריוד.
הכי בעולם!
מאוד
אנונימית
כן
אני גאה להיות מה שאני
לא משנה מה אני אהיה
אני אנסה להתגאות בזה
לא משנה מה אני אהיה
אני אנסה להתגאות בזה
באותו הנושא: