26 תשובות
כן לגמריי!!
בטח. אשרינו שזכינו
בוודאי
בטח
כן
כן!
לגמרי. אם לא הייתי רוצה להיות יהודיה לא הייתי.
כן
כע
כןן
כן במיוחד אחרי השואה
לא באופן מיוחד... כיאלו זה לא שאני מתביישת בזה פשוט אני לא מבינה במה יש להיות גאה
אנונימית
את חלק מהעם הנבחר
פשוט לא נראה לי שאנחנו העם הנבחר
אנונימית
עניתי לילד מהסרטים
אנונימית
ברור, זה אומר שהקב"ה בחר בי. גם זכיתי להיות כהן, ברוך ה'.
אנונימי
כןכןכן
אף פעם לא קרה לי מקרה שהתביישתי בכך
אף פעם לא קרה לי מקרה שהתביישתי בכך
אני גאה ברמות להיות יהודי
מאוד
כן ברורר
ברור. אם אתה לא גאה להיות יהודי אז לך תתנצר או משהו למה אתה יהודי בכלל?
^לכן אני זה לאום שקולקטיבית הוא גאה-אבל את ואני לא עשינו כלום למען היהדות הלאומית שלנו (לא הדתית) חוץ מלהיות קיימים, והשאלה הייתה פרסונלית
כן :)
לא, אין טעם להיות גאה במשהו שחוץ מלהיות קיים לא עשית כלום בשבילו, אני גאה להיות יהודי שומר מצוות-ללאום היהודי יש לי חיבור אבל שום טעם להתגאות בו באופן אישי
כן, לא צריך להסביר. כ ן .
באותו הנושא: