התחברות
הרשמה
עם אתה צריך משהו תרשום לי או אם אתה צריך משהו תרשום לי?
17 בנובמבר 2021, 19:07
איך אומרים
משפט
נושאים לשיחה
מילים
3 תשובות
אם
מ
מיניון סגול
אם
S
Spidergirll
אם
.
.Sakura
באותו הנושא:
מי שמבין בלשון : "תרשום" זה הווה או עתיד ?
בנים אם אני ארשום לכם "תרשום לי כשאתה בבית" תאהבו את זה או שלא צריך?
בנים, יהיה לכם מוזר כם חברה שלכם תרשום לכם בייבי ? כאילו בכללי תרשום לכם מה קורה מאמי וזה ואז פתאום בייבי..
בנים אם אני ארשום לכם "תרשום לי כשאתה בבית" תאהבו את זה או שלא צריך?
אני לא רושם לה היום בוקר טוב לראות אם היא תרשום לי. אם היא לא תרשום כלום לא לשלוח לה הודעה?
מה זה הדבר הזה שרושמים בטיקטוק אם אתה צריך עזרה תרשום happy birhday?
געגועים קטנה שלי"- זה משהו שבדרך כלל בת תרשום לבת/גבר לבת?
אשמח לרעיון לתחפושת שלא צריך לקנות משהו ממש בקטנה שאפשר לעשות מהבית לא צריך משהו גדול
בנים אם משהי שאתם מתכתבים איתה תרשום לכם הרבה פעמים 'חחח'' מה תחשבו
בנים, יוריד לכם אם מישהי תרשום עם שגיאות כתיב?
געגועים קטנה שלי"- זה משהו שבדרך כלל בת תרשום לבת/גבר למישהי?