7 תשובות
כן תשלח רק אם אתה רוצה, אבל אם הייתי אתה אני לא הייתי שולחת נראה לי
אל תשלח, שזה יבוא גם ממנה
שואל השאלה:
תודה נסיכים לא אשלח
תודה נסיכים לא אשלח
אנונימי
אולי היא מתביישת? אבל אם תמיד אתה צריך להגיד אז אל תגיד מתישהו
אל תשלח, היא גם צריכה לתקשר אתך אחרת זה לא הדדי
אל תשלח תבדוק אם זה הדדי זה בסדר גמור
תשלח אם אתה רוצה, כמו שאתה לא חייב לשלוח היא גם לא חייבת.
בעיני אנשים שימחסים לזה חשיבות הם קיטשיים מידי.
בעיני אנשים שימחסים לזה חשיבות הם קיטשיים מידי.
באותו הנושא: