התחברות
הרשמה
בנים אם אני ארשום לכם "תרשום לי כשאתה בבית" תאהבו את זה או שלא צריך?
הוא ביציאה ואני בבית הולכת לישון אז ארשום לילה טוב וכזה
4 ביולי 2020, 04:07
התאהבות
התבגרות
התחלות
ידידות
הודעות
2 תשובות
ברור זה מדהים אפילו לראות שהחברה שלך דואגת לך
~
~ .
שאלת כבר מתוקית.
מיצינו.
x
xTINKERBELLx
באותו הנושא:
אני בן, ואם אני ארשום בסטורי שלי:
בנים אם אני ארשום לכם "תרשום לי כשאתה בבית" תאהבו את זה או שלא צריך?
בנים אם משהי שאתם מתכתבים איתה תרשום לכם הרבה פעמים 'חחח'' מה תחשבו
בנים, את האמת! איך תגיבו אם בת שאתם מידי פעם מתכתבים איתה תרשום לכם שהיא מרגישה אליכם משהו
בנים, יהיה לכם מוזר כם חברה שלכם תרשום לכם בייבי ? כאילו בכללי תרשום לכם מה קורה מאמי וזה ואז פתאום בייבי..
בנים מתוקים שלנו מה אתם עושים שאתם לבד בבית
זה בסדר אם אני ארשום לו חחח עם לב ואז אשאל אותן אם הוא הגיע לבית?
אם אני ארשום לחברה שלי אני מרגישה שאת לוקחת אותי כמובן מאליו איך זה נשמע?
בנים נניח שאתם מסתכלים בבית הספר כל יום על מישהי שאתם לא מכירים, למה?
בנים- כשאתם בבית אתם בלי חולצה?
אם אני ארשום פה שאני בן 18 בגובה 1.20