11 תשובות
/gamerule keepinventory true
שואל השאלה:
כתוב שגיאה
כתוב שגיאה
אנונימי
אולי רשמת לא נכון
תשים לב לאותיות הגדולות
תשים לב לאותיות הגדולות
שואל השאלה:
עשיתי העתק הדבק
עשיתי העתק הדבק
אנונימי
מוזר זה אמור לעבוד
הסלאש אמור להיות בהתחלה
ככה זה יוצא כשכותבים את זה בסטיפס..
ואם גם זה לא יעבוד לך,
אז זה אומר שלא עשית בהגדרות cheats on והשארת על of
ככה זה יוצא כשכותבים את זה בסטיפס..
ואם גם זה לא יעבוד לך,
אז זה אומר שלא עשית בהגדרות cheats on והשארת על of
שואל השאלה:
איך אני עושה בהגדרות?
איך אני עושה בהגדרות?
אנונימי
אי אפשר אני חושבת
זה מההגדרות שאפשר לעשות רק ביצירת העולם..
זה מההגדרות שאפשר לעשות רק ביצירת העולם..
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
מה זאת אומרת
אנונימי
שואל השאלה:
איזה הגדרות?
איזה הגדרות?
אנונימי
נראה לי שאתה שחקן בדרוק אף כינוי לא פנוי,
הגדרות משחק יש רק בבדרוק
הגדרות משחק יש רק בבדרוק
באותו הנושא: