11 תשובות
/gamerule keepinventory true
שואל השאלה:
כתוב שגיאה
אנונימי
אולי רשמת לא נכון
תשים לב לאותיות הגדולות
שואל השאלה:
עשיתי העתק הדבק
אנונימי
מוזר זה אמור לעבוד
הסלאש אמור להיות בהתחלה
ככה זה יוצא כשכותבים את זה בסטיפס..
ואם גם זה לא יעבוד לך,
אז זה אומר שלא עשית בהגדרות cheats on והשארת על of
שואל השאלה:
איך אני עושה בהגדרות?
אנונימי
אי אפשר אני חושבת
זה מההגדרות שאפשר לעשות רק ביצירת העולם..
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
אנונימי
שואל השאלה:
איזה הגדרות?
אנונימי
נראה לי שאתה שחקן בדרוק אף כינוי לא פנוי,
הגדרות משחק יש רק בבדרוק