12 תשובות
כן תשחקי למה לא?
שואל השאלה:
אנשים תוסיפו אןתי בדיסקורד
^אוי cod איזה ישלך
א. פרסום פרטיים אישיים ימחקו לך את זה
ב. תעשי מה שבא לך אם את אוהבת לשחק מיינקראפט תשחקי מיינקראפט
אנונימי
אה לא אני אוהבת להגיד אוי כי יש לי גם
כן אבל איזה קול אוף דיוטי ישלךך
יש כמה, קול אוף דיוטי זה סדרת משחקים
חחח תקראי יש הרבהה
אז תעניי
אוי בואי נשחק יחד
מיינקראפט ווינדוס 10? אני זורם רק לוונילה
אם את מדברת על לשחק וונילה אני אוסיף אותך