3 תשובות
הכל בסדר זה הגיוני
קצת מרגיש שזה פסיכולוגי כי את בלחץ
הכל טוב תנסי להירגע
הכל טוב כנראה את בסטרס תינשמי תנוחי ותפעילי את הפנים עם עיסוי טוב והכך יעבור מבטיחה לך