היה לי ידיד מהגן עד כיתה ח בערך והיינו החברים הכי טובים, הוא תמיד היה אוהב להתקשר אלי ולעבוד עלי (כאילו לעשות עלי מתיחות בפלאפון). ובכיתה ח איכשהו התנתק הקשר ולפני בערך חמישה חודשים שלחתי לו הודעה ודיברנו קצת באינסטגרם ולא מעבר (וגם לא דיברנו כבר שלושה חודשים בערך) לפני כמה ימים הוא התקשר אלי מהפלאפון של חבר שלו ועבד עלי שוב, אתם חושבים שהוא רוצה שנחזור להיות בקשר בגלל שהוא עשה את זה?