5 תשובות
לכי על זה אחותיי
מקסימום תסנן יש עוד מלא צאחלות
כן
אם את בטוחה שאת רוצה לחזור איתה לקשר אז כן
לכי על זה, לי היה אותו סיפור וכתבתי לה והשלמנו 3>
באותו הנושא: