אבל הוא התאהב בי ואמר לי את זה ולפני שהוא אמר לי וכמו סתומה נתתי לו ציפיות שיכוח לקרות בינינו משהו למרות שהוא אחלה אבל אני פשוט לא מרגישה מוכנה לחבר... אז קיצר נתתי לו ציפיות שכן יהיה בנינו משהו ותמיד הייתי שם בשבילו נגיד קרה משהו במשפחה שלו אז דיברתי איתו והוא סיפר לי מה קרה וניסיתי להיות שם בשבילו. ולא ידעתי שהוא בקטע שלו נטו עשיתי את זה כדאי לעזור לו כי ראיתי שהוא שבור מזה והוא התחיל להגיד לי שאני הדבר הכי טוב שקרה לו השנה ושהוא לא יוותר עלי בזכה קלות ותמיד הוא החמיא לי והרים לי את הביטחון בטירוף. הוא ממש חמוד אבל כיו שאמרתי אני לא מרגישה מוכנה לזוגיות (בת 13.5) ואחרי שהוא אמר לי אני אמרתי לו שאני לא מרגישה כמוהו .... והוא כעס עלי בהתחלה אבל אני מבינה אותו כי נתתי לו תחושה שיהיה משהו , קיצר מאז שהוא אמר לי לא דיברנו ניסיתי לרשום מה קורה אבל הוא ענה ממש יבש ולא שאל מה איתי .. אז לא המשכתי לרדוף אחריו למרות שהוא היה ידיד טוב שלי ואני ממש רוצה לחזןר להיות איתו בקשר , ואז הוא העלה לסטורי כזה לחזק או להכיר ועשיתי לחזק ואז הוא רשם "מה יש לחזק חח" לא נכנסתי להודעה ואז הוא מחק ואז אתמול הוא כתב לי חג שמח . (אחרי שעוד פעם עשיתי לחזק למרוץ שהפעם זה היה בטעות לחצתי ) קיצר לשחרר? זה לא שאני מאוהבת בו פשוט הוא היה ידיד טוב שלי והיה לי כיף לדבר איתו (: