14 תשובות
מה לא
זה המון
לאא זה המון
לא
כן להרבה סוגי בדיקות כנראה זה לצו ראשון
שואל השאלה:
יש כאלה שלוקחים להם יותר ?
יש כאלה שלוקחים להם יותר ?
אנונימית
זה יותר מדיי זה לא הגיוני...
מה אתם שמים מינוסים מה אתם רופאים שיודעים את זה ?
לא
זה מה שחשבתי
לא
זה מה שחשבתי
^גם אתה לא רופא
אנונימית
אבא שלי כן ואני שם לפעמים ואני במדא ומתחיל אולי תואר בקרוב אז..
לי לוקחים 9
שואל השאלה:
9 ?? איך שרדתת
9 ?? איך שרדתת
אנונימית
נורמלי, בבדיקת הדם האחרונה שלי לקחו לי 9 או 10.
מי לוקח 7 מבחנות??
לוקחים מבחנה אחת
לוקחים מבחנה אחת
באותו הנושא: