12 תשובות
ctrl z
קונטרול זי ואם זה לא עובד נסי להיכנס לגוגל ולחפש בספריית החיפושים את החיפושים האחרונים. מקווה שעזרתי
לחיצה על המקש קונטרול (ctrl) ותוך כדי שהוא לחוץ, לוחצים על האות ז' שבמקלדת שבאנגלית זה האות (z).
פתיחת כרטיסיה או חלון שנסגרו באינטרנט: קונטרול+שיפט+טי: (ctrl-shift-t)
ביטול פעולת מחיקת קובץ או הקלדה שגויה: קונטרול+זי (ctrl-z)
כדי לחזור אחורה בדף אינטרנט- אלט+חץ שמאלי (alt-חץ שמאלי )
ניווט בין דפי אינטרנט יכול להיות גם: אלט+שיפט+החצים במקלדת נומרית.
מקווה שעזר..
ביטול פעולת מחיקת קובץ או הקלדה שגויה: קונטרול+זי (ctrl-z)
כדי לחזור אחורה בדף אינטרנט- אלט+חץ שמאלי (alt-חץ שמאלי )
ניווט בין דפי אינטרנט יכול להיות גם: אלט+שיפט+החצים במקלדת נומרית.
מקווה שעזר..
וסתם ככה תמיד אפשר להיכנס ורשום היסטוריית ואז משחזרים חלון עם מספר הכרטיסיות שהיו בו..
לא תמיד אפשר לשחזר, במקרים שבהן אחרי שסגרת נפתחה חלונית חדשה ונסגרה, אז הדפדפן לא ישחזר חלונות שנסגרו קודם לכן.
^ נכון מאוד. לכן מייד כשנסגר חלון צריכים לפתוח אותו שוב. כי אם תפתחי חלון שוב הוא לא ישמור את החלון הקודם... אבל אם סגרת בבת-אחת כמה חלונות אז את כולם תוכל.י לשחזר...
יש פעמים שהדפדפן מעדכן את עצמו או משהו בסגנון ולא נותן לך לשחזר חלונות שנסגרו, זאת אומרת, שזה לא תמיד עובד, כבר קרו לי כמה פעמים שלא היה ניתן לשחזר משום מה.
נכון מופיע ליד ה'פרופיל דפדפן' סימן של אפדייט. של עדכון. ואז כלום לא נשמר...
לא, זה נשמר ברוב המקרים, אך לא תמיד.
יכול להיות. אבל לי בעדכון האחרון 8 חלונות מלאים הלכו חסל. אולי תאמת זה סידר לי סופסוף את הכרטיסיות... xd
כן, זה די מרגיז שזה קורה. אצלי אמנם זה די נדיר, אבל כשזה קורה זה מרגיז.
באותו הנושא: