7 תשובות
עולם הדוגמניות חיחיחי
שואל השאלה:
אמ אני בעיקר משחקת סיאס גו
אז לחימה וכאלה אולי..
אנונימית
אולי תתחברי לvalorant או rainbow six siege
כל משחק יריות אונליין לא דורש אנגלית אז ליטרלי כל fps
מיקמק.
איזה סגנון את אוהבת?
מולטיפלייר אז תורידי ווארזון או משהו , אין הרבה טובים היום
ID1