6 תשובות
שואל השאלה:
מה אם אני לא חושבת שהוא מקסים ושהוא ממממששש מעצבן
תלכי לדייט ואז לא תעשי דייט שני. תנסי
מה זה תשובות יצירתיות לא הבנתי?
תגידי לו שיש לך חבר או שתסרבי לו בנימוס משהו כמו "אתה באמת ממש מקסים אבל אני כרגע פשוט לא בנויה לזוגיות"
"כרגע אני בקטע של בובות, אבל כשאני אעבור לזכרים אעדכן אותך חמדלך"

אין סיכוי שזה לא יוריד לו
שקר לבן הכל בסדר
"דייט? מי זאת? אני לא מכירה אותה"
"דייט זה שילוב של die ו-yeet"
"כשחזירים יעופו במחלקה ראשונה"
תמדדי לו חום ותסתכלי עליו מודאגת


לא יודע משעמם לי
אנונימי