התחברות
הרשמה
איך זה מרגיש ליהיות בזוגיות?
10 בינואר 2021, 11:43
מערכת יחסים
התאהבות
3 תשובות
טלוי מי שואל בן או בת
מ
מתמתיכיף
חרא דבר
מ
מקלתחת
ולפעמים נחמד
מ
מקלתחת
באותו הנושא:
מה עדיף - ליהיות בזוגיות או רווקות?
בנות, בנים, אם מישהו עכשיו היה מציע לכם ליהיות איתו בזוגיות הייתם מסכימים?
למה אני מרגיש שהדבר היחידי שישמח אותי זה זוגיות אבל מצד שני אני נגד זוגיות?
שאלה: הייתם מעדיפים ליהיות הבוגדים או הנבגדים (בעניין של זוגיות)?
לדעתכם אפשר ליהיות בזוגיות בין דתי/ה לחילוני/ת?
אני מרגיש עצוב שאני לא בזוגיות ולא מכיר אף אחת ): יש דרכים להרגיש טוב יותר?
אני מיואשת,אני בזוגיות כמעט שלוש שנים מרגיש כבר יאוש רק בוכה כבר עצבנית ברמות אדירות,
אני בזוגיות עם גויה חצי שנה ואני נורא אוהב אותה והיום שכבנו ואני מרגיש חרא
מותר ליהיות חברה בזוגיות עם אח של אשתו של דוד שלי שהוא אח של אמא שלי?
איך זה מרגיש להיות בזוגיות?
מרגישה שצריכה הפסקה בזוגיות שלי ,אבל בו זמנית מרגישה שאתחרט תוך יום וחצי וארוץ אליו בחזרה.