7 תשובות
ממש לא, אפשר לעשות חדש והוא ממש לא יקר. רק 20 ש"ח ואפילו פחות.
את הולכת לקופת חולים ומבקשת כרטיס חדש מאמי:);)
האמת?
נותנים להם תירוץ והם עושים לך חדש בחינם:)

אבל תירוץ טוב, משהו על זה שהוא התבלה.. ככה זה היה אצלי
תאכלי שניצל
מה פתאום קנס, מלא מאבדים... זה בכל קופת חולים סכום אחר, בסביבות 15-25 שקל.
לא, תתקשרי ל *2700 או תלכי למזכירה בקופת חולים שלך ותבקשי שיעשו לך כרטיס חדש אני לא זוכרת כמה הוא עולה.
לאא חדש עולה 15 שקלים וזהו מאמי
באותו הנושא: