6 תשובות
זה נראה כמו התחלה למשהו ;)
שואל השאלה:
זה לא סתם בן אדם ברחוב זה מישהו שמשרת איתי ויש לי רק איתו את זה
אנונימית
שואל השאלה:
למה קשה?
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי גם אם הוא יקבל לא הכל טוב למה הרבה בנים מפחדים מזה במקום לנסות גם אם הוא יקבל לא הכל בסדר אז מישהי אחרת תגיד כן
אנונימית
שואל השאלה:
אם היו לך כאלה מבטים עם מישהי ועקיצות בשביל למשוך את הצומת לב שלה והיית רואה אותו דבר מהצד שלה לא היית מנסה?
אנונימית
שואל השאלה:
צודק אבל כל אחת והטעם שלה לא קשור לקוביות יש ויש אבל איך שבנות אומרות לא זה לא בסדר.
אנונימית