8 תשובות
שואל השאלה:
לא חא זה חד פעמי זו היתה ההתאהבות הכי גדולה שלי פשוט נמסתי ממנה
לא חא זה חד פעמי זו היתה ההתאהבות הכי גדולה שלי פשוט נמסתי ממנה
לא הייתה לך אף פעם חברה הא?
אנונימית
כן הגיוני
שואל השאלה:
היו לי חברות אבל לא התאהבתי בהן בטח לא ככה
היו לי חברות אבל לא התאהבתי בהן בטח לא ככה
בוא תגזים
טוב אחי לך היו חברות ואני באמת אוכלת דשא
שואל השאלה:
זה היה לפני איזה 17 שנים
זה היה לפני איזה 17 שנים
איזה קו? זה קרה לי גם היום חח
אנונימית
באותו הנושא: