8 תשובות
שואל השאלה:
לא חא זה חד פעמי זו היתה ההתאהבות הכי גדולה שלי פשוט נמסתי ממנה
לא הייתה לך אף פעם חברה הא?
אנונימית
כן הגיוני
שואל השאלה:
היו לי חברות אבל לא התאהבתי בהן בטח לא ככה
בוא תגזים
טוב אחי לך היו חברות ואני באמת אוכלת דשא
שואל השאלה:
זה היה לפני איזה 17 שנים
איזה קו? זה קרה לי גם היום חח
אנונימית