4 תשובות
תאמיני כשהם יראו שאת באמת מצליחה בזה הם ישלימו עם המצב.
ובינתיים תעשי מה שאת אוהבת ואל תוותרי על החלום.
אף אחד לא יכול להחליט מה טוב לך ומה לא
ובינתיים תעשי מה שאת אוהבת ואל תוותרי על החלום.
אף אחד לא יכול להחליט מה טוב לך ומה לא
אנונימי
את לא צריכה לחיות את החיים שלך לפי הציפיות של ההורים שלך והרצונות שלהם
תראי להם שאת ממש רצינית ומשקיעה בזה ואני בטוחה שתצליחי והם יבואו להופעות שלך נכון זה מבאס כרגע החוסר תמיכה אבל את תוכיחי להם ותראי להם שאת טובה
תראי להם שאת ממש רצינית ומשקיעה בזה ואני בטוחה שתצליחי והם יבואו להופעות שלך נכון זה מבאס כרגע החוסר תמיכה אבל את תוכיחי להם ותראי להם שאת טובה
זה לא שהם מאוכזבים כי זה "לא טוב מספיק" או משהו בסגנון, הם פשוט מפחדים מאיך שהחיים שלך יראו ומאיך שתתקיימי, זה לגיטימי. ההפך אפילו, זה אומר שהם אוהבים אותך ודואגים לך.
ולכן - אם יהיו לך הופעות וכו' בעתיד, הם בוודאות יבואו ויתמכו בך
ולכן - אם יהיו לך הופעות וכו' בעתיד, הם בוודאות יבואו ויתמכו בך
תעשי רק מה שטוב לך גם אם אחרים לא חושבים שזה נכון. ובנוגע להורים של להם פשוט דואגים לך ברור שהלוואי שהם היו תומכים אבל הם לא "מאוכזבים" ממקום רע זה רק בגלל שהם דואגים להמשך החיים שלך ולא רוצים שיהיה לך קשה או תחווי קשיים כלכליים והרבה כישלונות
באותו הנושא: