5 תשובות
2 כאשר אטום נטרלי מאבד אלקטרונים הוא הופך ליון חיובי
?OK
שואל השאלה:
לא כאשר נוספים לו אלקטרונים?
יונ שלילי נוצר כשהוא מקבל אלקטרונים כשיש יותר אלקטרונים מפרוטנים הוא שלילי
?OK
שואל השאלה:
תודה
2. כי אלקטרונים זה שלילי, לכן כשהאטום מאבד אלקטרונים הוא נהיה יותר חיובי. יש סרטון ביוטיוב שמסביר על זה, משהו עם מסיבה או משהו כזה זה מסביר ממש טוב