5 תשובות
2 כאשר אטום נטרלי מאבד אלקטרונים הוא הופך ליון חיובי
שואל השאלה:
לא כאשר נוספים לו אלקטרונים?
לא כאשר נוספים לו אלקטרונים?
יונ שלילי נוצר כשהוא מקבל אלקטרונים כשיש יותר אלקטרונים מפרוטנים הוא שלילי
שואל השאלה:
תודה
תודה
2. כי אלקטרונים זה שלילי, לכן כשהאטום מאבד אלקטרונים הוא נהיה יותר חיובי. יש סרטון ביוטיוב שמסביר על זה, משהו עם מסיבה או משהו כזה זה מסביר ממש טוב
באותו הנושא: