25 תשובות
לא הם לא :)
מב יש להגיד
אך אחד לא אוהב את הדרך שהם מדברים מתנהגים ומתלבשים
אנונימי
ממתי ערסים ופרחות זה גזע?
שואל השאלה:
הכוונה היא לעוינות שמקורה בעצם העובדה שאנשים מתנהלים בצורה כזאת או אחרת
אנונימית
כולם יורדים עליהם ואחר כך מנסים להיות כמוהם
זה מקנאה
אנונימית
מסכימה, יש כאלה יותר חמודים ויותר כאלה שלא. עדיין יש להם לב ועדיין יש להם רגשות, מבינה אותך בשאלה הזו מאוד (:
הייתי אומרת שזה מגיע מכך שהם מרגישים רע עם זה שקיימים אנשים ששוניהם מהם באישיות וזה למה הם שונאים אותם
יש פה שנאה לכל דבר. להטבים, הומופובים, חרדים, אתאיסטים, מתבגרים, מבוגרים.
אני צ'אחלה בעצמי וצוחקת על צ'אחלים❤
וערסים זה פשוט לא כי לא וגם אם כן תהיה גבר ואל תשכח את כבוד ואל תשחק לי אותה איזה גנגסטר או עבריין כי אתם נראים מגוחך כמו ארטיקים שתקעו להם מקלות בתחת דיי מהשפעת המוגזמת הזאת
אנונימית
^את לא צאחלה מהסיבות הבאות
א. צאחלה לא מודעת לזה שהיא צאחלה
ב. צאחלות מתות על ערסים ואם את חושבת שהם נראים מגוכח את לא צאחלה
אנונימית
1. בטח שכן אולי נפלת אל הלא מודעות
2. זה שרובן ככה לא אומר שאני חייבת לרצות ערס וזה מה בעצם מה שיהפוך אותי לכזאת הבנת מאמי?
אנונימית
מה----
ממש לא
כן יש ויש אבל הרוב ממש סוג ז. ומי שמתכחש לזה כנראה הוא בעצמו משתייך לקהילת ערסים-צאחלות.
אל תנסו לנרמל אתזה.
^ זה היה בקטע טוב או רע לא הבנתי אותך
אנונימית
רע
זה תופעה שיש להכחיד.
אז לכי תסתכלי על אבני קריסטל ותשחקי לי אותה איזה תרבותית מה אני אגיד לך אתם אם כבר תופעה
אנונימית
טוב יאחתי
זה שהגיב בהתחלה אף אחד לא אוהב את איך שהם מתלבשים? אני מתה כפרה אני בטוחה שאתה מתלבש יותר טוב אחח הקנאה היית חולם להתלבש ככה הכי סטייל
אבל אתה לא תבין לא בשבילך רמה גבוהה
אנונימית
im rick מה שתיארת זה פאק בוי וערסים הם התיאור הפוך שלהם
אנונימית
ממתי ערסים ופרחות זה סוג של גזע?
חחח "גזענות"
אני לא אהיה מגעילה אליהם תמיד פשוט הרבה פעמים הם אומרים דברים ממש לא בסדר אז אני לא מרגישה בנוח להתחיל איתם שיחה. אבל מסכימה שצ'חאלות הן באמת מצחיקות.
אנונימית
הם חיקוי אחד של השני, חושבים שהם איזה משהו, ובכללי מתנהגים כמו חבורת אדיוטים, אם זה הפרחות שהן סתומות (או לפחות מתנהגות סתומות) או אם זה הערסים עם המשפט הקבוע,"שאני לא אתהפך עלייך" או קללות כאלה ואחרות שבתוכן יש את המילה "אמאשך"
אנונימית
יש ויש
לדעתי הם ממש לא נחמדים.
חצי כיתה אצלי פרחות, רציניות ומעצבנות שחושבות שהן כל העולם. גם בביצ ספר עצמו יש מלא. אני לא מצליחה להאמין שיש טובות.
זה בגלל שיש פה רק חנוניות וילדי כאפות והם אומרים פה את מה שהם מפחדים להגיד במציאות
אנונימית
אתם אשכרה מתייגים אנשים לפי התספורת שלהם, ילדים שפטנים וגזענים
זה שיש לו תלתלים לא אומר שהוא "פאקבוי" מה זה פאקבוי בכלל
ותבינו מאיפה המילה פרחה הגיעה בכלל ואז תגידו שזה לא גזעני
אנונימית