התחברות הרשמה

באי שיוויוניות , מתי אין פתרון , ומתי איקס שווה כל איקס?

28 באוקטובר 2021, 18:03
משוואותשיעורי ביתחשבוןאלגברה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מתי יוצא במשוואה "אין איקס" ומתי "כל איקס" או "אין תשובה/פתרון"??
ל שש איקס בחזקת שתיים יש פיתרון ?
מתי משנים את כיוון הסימן באי שוויוניות
מה זה אי שוויוניים אני רושמת כאן את השאלה 15 איקס + 15< 13 איקס + 21= פליז תענו זה במבחן
איקס בריבוע ועוד איקס בריבוע זה שתי איקס בריבוע או איקס בחזקת ארבע?
מתי במשוואה הפתרון הוא כל מספר (מספר רציונלי, כל המספרים) או אין פיתרון
הגעתי למסקנה כזאת: עודף שוויוניות גורם לאי שוויונית. מה אתם חושבים?
ממש דחוף במשוואות אי שוויוניות מתי מחליפים את הסימן? <
מי שטוב באי שיוויוניות שיכנס לפה
מינוס 12 איקס ועוד ארבע פתח סוגריים שחוש איקס פחות 1 סגור סוגריים מינוס 3 פתח סוגריים איקס פחות 2 ועוד 7 דרך פתרון בבקשה
איך יודעים מתי איקס שווה לכל איקס? או מתי אין פתרון לאיקס ?