2 תשובות
לא הבנתי, יש מצב את מפרטת יותר?
אנונימית
שואל השאלה:
הדרך שאנחנו "מראים" את התשובה זה לרשום ככה:
"כל המספרים גדולים/קטנים או שווים ל- (התוצאה שיצאה) ואחרי זה משרטטים קו, רושמים 0 ומציבים את המספר שיצא (אני חושבת שזה אמור להיות ככה אצל כולם או שאולי רק אותי לימדו בצורה הזאת;


לא יצא לי אף פעם תוצאה 0 אז אני לא כל כך יודעת מה אני אמורה לעשות את זה
אנונימית