12 תשובות
שואל השאלה:
זה היה כל כך מוזר ישבנו ממשש קרוב בשיעור והייתה התעלמות אני מפחדת שהוא יחשוב שאני לא רוצה אותו
שואל השאלה:
מרגיש לי שאחרי שהתעלמנו היום לגמרי אחד מהשני זה אבוד
שואל השאלה:
אז למה הוא גם לא דיבר איתי? הוא יכול ליזום גםם
תנסי לדבר איתו בווצאפ אם את מתביישת ואז את תרגישי שזה פחות מביך ותדברי איתו פנים מול פנים. כדי לך לעשות את זה כמה שיותר מהר כדי שזה עדיין יהיה רלוונטי
שואל השאלה:
ואני ממש רוצה לפנות אליו אבל הרגיש לי שזה לא נכון כי עבר מלא זמן מאז הנשיקה ואני חושבת שאולי הוא סתם ניצל אותי
תעשי להתחיל שיחה אולי אם הוא עלה סטורי ותגיבי או שפשוט תפני עלין
ל ד ב ר א י ת ו
שואל השאלה:
תקשיבו אבל זה לא יהיה מוזר אם אפנה אליו אחרי שהיום התעלמנו לגמרי אחד מהשני בשיעור והוא ישב שולחן לידי ממש
מתישהו שתהיי לידו ולא יהיו הרבה מסביב זרקי לו כזה "מה.. אז לא נדבר על מה שקרה לפני יומיים (או כמה זמן שעבר)?" ומשם זה יתגלגל. בהצלחה:)
זה לא יהיה מוזר
פשוט תדברי איתו
אם את לא תדברי איתו אז זה פשוט ימשיך להיות ככה
הכל יהיה בסדר❤
עם החבר הנוכחי שלי זה היה ככה
שנינו היינו דיי ביישניים בתור ידידים וקרה מצב שהתנשקנו זה היה בלילה אחרכך הוא שלח לי הודעה של "אופסי" כי זה קטע שלנו להגיד ככה ועם לב.והלך לישון
כל יום למחורת לא רשם לי כלום ואני יודעת שהיה צריך לקום בבוקר ולא היה מחובר וממש דאגתי אבל לא רציתי להיות הראשונה שתשלח הודעה נורא התביישתי
בסוף בצהריים שלחתי והוא נזכר רק ב5 בערב לענות לי אולי התבייש וציפה שאני אגיב לזה ראשונה ושמתי את הכל בצד ורשמתי לו
באותו יום שוב יצאנו ונפגשנו בנשיקה ומאז אנחנו ביחד כי זה היה מאוד הדדי מסתבר
אל תתני לביישנות להרוס לך..גם לי דפק הלב בטירוף אבל זה היה רק לטובה בסוף תדברו על הנשיקה ומה היא אומרת מבחינתכם
אנונימית
לדבר איתו, אין לך ממה להתבייש. שניכם באותו מצב