12 תשובות
תשלחי לו הודעה
אנונימית
שואל השאלה:
מה לשלוח? אני לא יודעת
לשלוח לו הודעה.
לנהל איתו שיחה ולקבוע להיפגש.
אחרי הפגישה (תיאורטית)
אם הוא לא שולח הודעה אז תרדי ממנו.
^בדיוק.

"מה קורה"
"איך אתה"
לא יודעת משהו כזה או אחר שיתחיל לפתח שיחה
שואל השאלה:
אני ביישנית מדיי אוף זה הורס לי הכל בחיים
שואל השאלה:
ומחר רוב הסיכויים שאראה אותו כי שנינו ניגשים למועד ב ואני אקבור את עצמיי
בסדר מה את מעדיפה של יקרה כלום אם העא יגיד לא מה כבר יקרה
שואל השאלה:
בחיים לא היה לי חבר זה מוזר לי כל כך וכשהיינו ביחד כל כך התביישתי בגלל זה אבל אני לא רוצה לאבד אותו כי הוא הקראש שלי כבר שנתיים זה נורמלי שאני מרגישה ככה?
שואל השאלה:
צודקת לגמרי
אז אולי מחר כשתראי אותו תגידי כזה היי או תנסי לדבר איתו
אולי תחזרו יחד הביתה ותדברו

לא "להתחנן" יותר מידי לא רוצה לא צריך.
אבל גם לא לוותר כזה לא לתת לזה שאת מביישת
לנצח אולי אם תנסי הוא גם יפתח כזה ותדברו שוב
תנסי תראי
תשלחי לו מה קורה? בא לך להיפגש? או משהו בסגנון, זה מבהיר בצורה מאד ברורה אבל לא משפילה מה את שואלת ומה התשובה שלו