4 תשובות
קשה לו
שואל השאלה:
לא הוא אחד כזה שלא מדבר על הרגשות שלו.. אבל ההפך תמיד נראה שהכל בסדר איתו הוא לא נראה מדוכדך
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אין לו מה להיות עצוב זה הוא שרצה להיפרד.. מעצבן שהוא לא מדבר על זה ועוד מתעצבן כשמזכירים אותה
אנונימית
גם אם הוא זה שנפרד לא הופך את זה לקל.. בכל זאת לסיים משהו עם מישהו שאתה אהבת והייתי רגיל אליו
זה גם לא שהוא אהב אותה ואז כשהם נפרדו זהו הרגש נעלם יום אחרי.. זה דורש זמן
אנונימית
באותו הנושא: