4 תשובות
שואל השאלה:
אבל אתם מסכימים עם העקרונות
איזה עקרונות?
של כל הממשלה? לא.
אני תומך בכמה מהמפלגות שבממשלה, אבל לאחרות אני מתנגד, והייתי מעדיף שהן לא יהיו בממשלה, אבל הצורך עולה על העדפה שלי.
יותר משאני מעדיף שמפלגות מסויימות לא יהיו בממשלה אני מעדיף שתהיה ממשלה.
משרת את סדר עולמי חדש (הוא גם כן בונה חופשי).

לא תומך בשום שלטון שמורד בקב"ה.
היא עובדת.
אז זה יותר מכל אידיוט אחר שחושב שהוא יודע יותר טוב.