10 תשובות
שואל השאלה:
תנמק..
שואל השאלה:
אני לא לקחתי צד בשאלה הזו.
והכוונה שלי במילה בדיחה היא שזה שטות..
לא בדיחה נגד מישהו.
אני חושבת שלכל תקופה יש את האומנות שלה
וגם התקופה הזו היא בהחלט אומנותית
מה זה אומנות מודרנית? אנחנו בעידן פוסט-פוסט-מודרני, או ניאו-מודרני, או פוסט-ניאו-מודרני. תלוי את מי שואלים. וכל תקופה והאומנות שלה. חלקה טובה וחלקה לא. וכמובן הכל לדעת הצופה.
שואל השאלה:
אומנותית אין ספק שהיא.
פשוט יש אנשים שרואים באומנות מודרנית בדיחה מהלכת וסיבה פטתית לזרוק כספים.
הייתי רוצה שתתנו דעה האם אתם מסכימים עם דעה זו או שמא אתם מעריכים אומנות מודרנית ורואים בה לא שטות.. ואת הסיבה למה זה נכון
לא רואה את זה כבדיחה אבל בכלל לא מתחבר לסוג..
פיקאסו היה צייר דגול זה בטוח אבל ליצירות שלו לא התחברתי כלכך...
^אחי.. אני לא חושב שהבנת מה זה אומנות מודרנית...
שואל השאלה:
כן, כמו שאני בן אמר^^
הרעיון של אומנות מודרנית היא שהיא של מה שהיה בעבר.. ולא מה שיש עכשיו. אבל אני כן מסכימה עם מה שציינת פחות או יותר..
שואל השאלה:
ממליצה לך לקרוא את התגובה של לאופולד בלום
אני חושב שזה לא בדיחה