5 תשובות
אמנות זה סובייקטיבי. כל אחד ומה שהוא אוהב. אני למשל אוהבת דאבסטפ.
כי האייפון בא לעולם
כי אומנות זה דבר סובייקטיבי. דברים פופולריים באומנות משתנים
נראה לי שאת מתכוונת לפוסט מודרנית
אני חושבת שהתנועה הזו איבדה את טעמה אחרי מרסל דושאן וחבריו
אני חושבת שהתנועה הזו איבדה את טעמה אחרי מרסל דושאן וחבריו
אני אישית מאוד אוהבת אומנות מודרנית.
בנוסף, אומנות לא צריכה להיות יפה, זו לא המטרה שלה. ויפה זה מושג סובייקטיבי, אומנות שבשבילך יכולה להיראות מהממת, בשבילי יכולה להיראות פחות טוב.
בנוסף, אומנות לא צריכה להיות יפה, זו לא המטרה שלה. ויפה זה מושג סובייקטיבי, אומנות שבשבילך יכולה להיראות מהממת, בשבילי יכולה להיראות פחות טוב.
באותו הנושא: