התחברות
הרשמה
א.נשים שאוהבים.ות אומנות רחוב, אומנות מחאתית/פוליטית, אומנות מודרנית?
מי האומן.ית/המיצג/העבודה האהובה עליכם?
30 בנובמבר 2020, 21:34
תשובה אחת
אני תמיד אהבתי פופ ארט ..כל היצירות של אנדי וורהול מעולות לדעתי ... וג'ף קונס לדעתי גם ממש טוב ... ורוי לייכנשטיין ...
M
Miss Joke