2 תשובות
תנסי לטפל בזה
אם זה מבחינה שאת מרגישה רע בכך שאת אוכלת ומעלה במשקל אז תלכי לטיפול או פסיכולוג שיעזרו לך לטפל בזה כדי שלא תרגישי ככה.
אם זו סתם בעיית אכילה זה אולי מדיכאון או משהו בסגנון