3 תשובות
שואל השאלה:
תודה גדולה גדולה :))
תודה גדולה גדולה :))
אנונימית
אני יודעת עד כמה זה קשה אבל יהיה בסדר❤
תנסי לאכול דומה למה שיש לך בתפריט ואם אין משהו כזה אז פשוט תנסי לאכול מאכלים חדשים!!! אני יודעת שזה קשה ואני יודעת שזה אולי נשמע בלתי אפשרי אבל את מסוגלת!!! אני מאמינה בך ואני פה בשבילך תמיד אהובה❤
תנסי לאכול דומה למה שיש לך בתפריט ואם אין משהו כזה אז פשוט תנסי לאכול מאכלים חדשים!!! אני יודעת שזה קשה ואני יודעת שזה אולי נשמע בלתי אפשרי אבל את מסוגלת!!! אני מאמינה בך ואני פה בשבילך תמיד אהובה❤
כן אני חד משמעית גם פוחד אז שיקרתי להורים שאני חולה ולא הלכתי לארוחת חג
אנונימי
באותו הנושא: