18 תשובות
לא, זה התבוללות
התבוללות אז לא..
לא.
גם בשביל עצמך וגם בשביל העם שלך, אבל בחירה שלך בסופו של דבר
גם בשביל עצמך וגם בשביל העם שלך, אבל בחירה שלך בסופו של דבר
ערבי זה מוצא. אז תתחתני עם איזה מוצא שאת רוצה. אם הוא מדת שונה מיהדות אז על פי היהדות אסור לך להתחתן איתו, אם זה חשוב לך.
אבל אם את לא אדוקה ביהדות ולא מפריע לך אז תתחתני עם מי שאת רוצה.
אבל אם את לא אדוקה ביהדות ולא מפריע לך אז תתחתני עם מי שאת רוצה.
שואל השאלה:
ממש מבלבל, אני בעד, לכי עם האהבה.
ממש מבלבל, אני בעד, לכי עם האהבה.
אנונימית
כן ומי שיגיד שזאת התבוללות גזען
זה לא גזענות זו עובדה
לא זו התבוללות...
כן, ברור.
תלוי לעיני הבן אדם, רואה?
חלקנו מסכימים, חלקנו לא.
כל אחד ודרכו תעשי מה שגורם לך לאושר
תלוי לעיני הבן אדם, רואה?
חלקנו מסכימים, חלקנו לא.
כל אחד ודרכו תעשי מה שגורם לך לאושר
נראלי שאת יודעת את התשובה כי אם לא הייתה בזה בעיה כלשהי לא היית שואלת את זה לא?
לא!
אנונימי
תתחתני עם מי שבא לך , אף אחד לא אמור להחליט עלייך , דת לא יכולה להגדיר בנאדם ואת הטעם שלו
חד משמעית לא, זה אסור מן התורה "לֹא תִתְחַתֵּן בָּם: בִּתְּךָ לֹא תִתֵּן לִבְנוֹ, וּבִתּוֹ לֹא תִקַּח לִבְנֶךָ" (דברים ז, ג).
גם בלי שום קשר לקטע של התבוללות וכדו' זה בעיה כי בסוף הם תמיד פוגעים ביהודיה אחרי שהם מתחתנים.
זה בסדר גמור
זה בסדר לעשות מה שאת רוצה אם זה יהפוך אותך למאושרת
כל עוד הבן אדם מתייחס אלייך יפה ואוהב אותך אז הכל בסדר
ובאמת, אל תשאלי שאלה כזאת באתר של ילדים בני 10 שכל מה שאכפת להם ממנו זה שתתחתני עם יהודי
האושר שלך חשוב יותר מלרצות את כל התינוקות שיש באתר הזה
כל עוד הבן אדם מתייחס אלייך יפה ואוהב אותך אז הכל בסדר
ובאמת, אל תשאלי שאלה כזאת באתר של ילדים בני 10 שכל מה שאכפת להם ממנו זה שתתחתני עם יהודי
האושר שלך חשוב יותר מלרצות את כל התינוקות שיש באתר הזה
את לא יהודיה.
אנונימי
זה בסדר גמור
באותו הנושא: